بازگردانی اکانت اینستاگرام | برگرداندن پیج اینستاگرام | SohrabiCo

بازگردانی اکانت اینستاگرام

امروزه یکی از پر طرف‌ دارترین نرم افزارهای سوشال مدیا، اینستاگرام است. این نرم افزار با گسترش روز افزون اینترنت و فضای مجازی کاربران زیادی در جهان و به‌ خصوص کشورمان پیدا کرده است. کاربران این نرم افزار برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم‌ های خود از این نرم افزار بهره می‌برند اما عده‌ ای هم هستند که کسب‌ و کار آنلاین راه‌ اندازی کرده‌اند و اینستاگرام برای آن‌ ها بازار فروشی است . بسته‌ شدن اکانت اینستاگرام از جمله اتفاقات بد و ناگواری است که برای کاربران این نرم افزار امکان دارد اتفاق بیفتد. در ادامه با نحوه بازگردانی اکانت اینستاگرام در خدمت شما هستیم.

همان‌ طور که گفته شد در این مقاله قصد ارائه یک راه حل عالی برای بازگردان اکانت اینستاگرامتان را داریم. تا انتها با ما همراه باشید.

بازگردانی اکانت اینستاگرام

بازگردانی اکانت اینستاگرام

اینستاگرام مانند همه نرم افزار های موجود دارای قوانین خاص خود است. اگر کاربری که از این نرم افزار بهره می‌ برد، قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارد احتمال دارد اکانت شخص مسدود شود. این سوشال مدیا که یکی از پرطرف‌ دارترین‌ ها در جهان است، برای بستن اکانت افرادی که از قوانین تخطی کرده‌اند لحظه‌ ای درنگ نمی‌کند.

اولین سوالی که ممکن است برای کاربران به وجود بیاید این است که چرا اکانت اینستاگرام من بسته شده است؟

بسته‌ شدن اکانت بر اثر زیر پا گذاشتن قوانین اتفاق می‌ افتد. البته لازم به ذکر است که در برخی اوقات این اتفاق بی‌ هیچ دلیلی اتفاق می‌ افتد. در ادامه به بررسی برخی دلایل بسته‌ شدن اکانت می‌ پردازیم.

خرید فالوورهای اینستاگرام

یکی از قوانین این نرم افزار، ممنوعیت خرید فالوور غیر واقعی است. اگر این نرم افزار متوجه شود که اکانتی اقدام به خرید فالوور فیک یا غیر واقعی کرده است ؛ اکانت مورد نظر را خواهد بست دقت کنید که الگوریتم اینستاگرام با هوش مصنوعی اینقدر دقیق و پیجیده طراحی شده است که شناسایی این امر یعنی خرید فالوور اینستاگرام در کسری از ثانیه براش مقدور هست .

انتشار مطالب غیر اخلاقی

در اینستاگرام انتشار مطالب غیر اخلاقی ممنوع است و لازم به ذکر است که سیستم و الگوریتم‌ های این نرم افزار به‌ شدت روی این موضوع حساس بوده و به‌ سرعت عکس‌ العمل نشان می‌دهد که حتی اگر دقت کنید می بینید که مثلا ویدئوهایی که تصاویر خشن دارد هم خودکار خطا میده …

خرید اکانت‌ های دیگر

کاربران این نرم افزار در برخی مواقع اقدام به خرید و فروش صفحه‌ های خود می‌کنند که این کار بر خلاف قوانین اینستاگرام است و علاوه بر اینکه خلاف قوانین هم هست باید دقت کنید که نفر قبلی خیلی راحت میتونه مجدد اکانت رو برگردونه به خودشون و حتی شما هم متوجه نشید و این مورد بسیار پیش آمده است .

بیش از حد لایک نکنید

وقتی شما به لایک کردن تعداد بالایی پست در زمانی محدود بپردازید، اکانت شما محدود خواهد شد و ممکن است برای مدتی امکان لایک کردن را از دست بدهید و خیلی هم طبیعی هست این مورد ، شما وقتی رفتار ربات گونه انجام بدید مثل لایک سریع و یا کامنت بدون محتوا و فکر و سریع مشخصه که پس شما دارید یک کار فیک برای قصد دیگری انجام میدید لذا شما را ربات شناسایی میکند و منجر به از دست رفتن پیج می شود .

و اما !!

بازگردانی حساب کاربری اینستاگرام

بعد از آشنایی با قوانین اینستاگرام بهتر است به بحث اصلی یعنی بازگردانی اکانت اینستاگرام بپردازیم. شما با طی هفت مرحله به‌ راحتی می‌ توانید اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

1) هنگامی که برای ورود به اکانت خود تلاش می‌کنید با پیغام خطایی مواجه خواهید شد. در اینجا باید گزینه Learn More را انتخاب کنید.

2) در صفحه پیش روی شما، علت بسته‌ شدن اکانت اینستاگرام شما ذکر شده است. در این صفحه توضیح داده است که شما به دلیل عدم رعایت قوانین این نرم افزار دچار محدودیت شده و پیجتان بسته شده است. در اینجا گزینه Les Us Know را انتخاب کنید.

3) سپس در اینجا شما می‌توانید برای بازبینی وضعیت به وجود آمده اقدام کنید. در انتهای این صفحه دو گزینه وجود دارد که اگر حساب کاربری اینستاگرامتان بیزینس اکانت و یا اکانت تجاری است، Yes و اگر اکانتتان شخصی است ، No را انتخاب کنید.

4) در اینجا باید فرمی که اینستاگرام برای شما آماده کرده است را پر کنید ! دقت کنید که در این مرحله یک متن کاملا شیک و مودبانه و انگلیسی باید بنویسید و بهتره هزینه کنید و از یک متخصص این رو بخواین !

5) پس از مدتی اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال می‌کند که حاوی درخواستی است. در این درخواست اینستاگرام از شما خواسته است که عکسی را از خود بگیرید و نام کاربری و نام خود را روی کاغذی نوشته و در دست دارید، ارسال کنید.

6) در ادامه اینستاگرام از شما درخواست شواهدی می‌کند که برای صحبت‌ های خود ارائه دهید.

7) لازم به ذکر است که اگر در انتها نتوانستید اکانت خود را بازیابی کنید، به‌ هیچ‌ وجه دلسرد نشوید و این کار را چند بار تکرار کنید. امید است که نتیجه دلخواهتان حاصل شود و اکانت شما بازگردد.

در برخی مواقع تمام این فعالیت ها به نتیجه نمیرسد!

که با یک سری تکنیک خاص و مراحل خاص قابل انجام می باشد که قطعا کار شما نیست و در صورت تمایل میتوانید با مجموعه ما تماس بگیرید و با بررسی نوع خطاها و شواهد و اعلام هزینه اینکارو ما براتون به صورت تضمینی انجام میدهیم .

تماس با هلدینگ حسین سهرابی

نتیچه گیری مقاله بازگردانی اکانت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرف‌ دارترین و محبوب‌ ترین نرم افزارهای سوشال مدیا موجود است که در کشور ما نیز طرف‌ داران زیادی دارد. این نرم افزار هم مانند تمام نرم افزارهای موجود قوانین خاص خود را داراست. برای بسته نشدن اکانتتان پیشنهاد ما به شما این است که تا جایی که می‌ توانید از زیر پا گذاشتن قوانین این نرم افزار پرهیز کنید تا دچار محدودیت نشوید و در نهایت اینستاگرام اکانت شما را مسدود نکند.

در نهایت یک سری راهکار برای بازگردانی اکانت اینستاگرام در این مقاله تقدیم شما کردیم که با انجام آنها احتمال خیلی زیاد خودتان میتوانید از این محدودیت رها شوید .

اما در برخی مواقع این مسئله بسیار پیچیده تر می باشد که حتما باید با یک تیم متخصص این فعالیت را پیگیری کنید .

تیم سوشیال مدیا و امنیتی هلدینگ حسین سهرابی با بیش از 14 سال سابقه حرفه ای در مسائل امنیت شبکه و همکاری با بازیگران معروف و سلبریتی های مشهور در جهت حفظ امنیت و همچنین مسائل دیگر سوشیال مدیا میتواند در این شرایط خاص نیز همراه شما باشد .

 

 

مطالب پربازدید :

کسب درآمد از طریق پادکست

دیجیتال مارکتینگ چیست

سئو چیست

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید